lunes, 21 de diciembre de 2009

Bones festes des de New York City!

6 comentarios:

  1. La veritat es d'aigraïr que hi hagi al menys un blog en castellà, de colegues, que pogui esta al dia de què va passant x la meva ciutat preferida.

    BON NADAL I FELIÇ ANY NOU 2010 A VOSALTRES TMB DE PART DE L'URI I MEVA!! ARI

    ResponderEliminar
  2. Marc,Anna!:)

    Enss ha encantat el videoo!
    "BON NADAL I FELIÇ ANY 2010"!
    disfruteu al maxim d'aquesta experiencia a New York :DD!
    cuideuvoss molt!
    un petonass !

    PD: et trobarem a falta aquet Nadal a la taula.
    DELS TEUS COSINS: ISABEL, MARINA, MANEL I ELS MEUS PARES.

    ResponderEliminar
  3. BON NADAL I FELIÇ ANY 2010 A TOTS DOS!!! Esperem que vagi tot molt be x NY, que ho passeu genial!! i feu d'això una experiencia inolvidable!! CUIDEU-VOS MOLT I ABRIGUEU-VOS! PETONS!!

    SARA, CRISTINA I ELS PAPAS!

    ResponderEliminar
  4. HOLAAAAA!!!! Molts d´Anys i Bons!!! el vostre bloc ens ha entusiasmat i ens encanta poder seguir les vostres aventures a l´altre costat del món...Ana, el sopar de demà no serà el mateix sense tu....
    Una abraçada enoooorme!!! Bon Nadal i Feliç Any Nou!!! smuaksssssssssss
    Estela, Marc, Siso i Maria Jose

    PD N´Estela i en Marc diuen: ualaaa què importants n´Ana i en Marc...surten per l´ordinador... :))

    ResponderEliminar
  5. Holaaaaaaaaa Ana som n´Estela i m´ha agradat molt el teu bloc, en Marc també esta aqui al meu costat i em fa molta pena que no hi siguis per Nadal, avui ja ve el Papa Noel i estic desitjan a vora que m´ha dut
    FELIÇ NADAL PER TU I PER EN MARC, esper que venguis pronte i que el proxim Nadal puguem estar tots junts, no com aquest jaja
    Adeu, Aaaaaaaaaaaaaaaana!!!!
    Estela :)

    ResponderEliminar
  6. Pero quins cosinets més guapus que tenc!! Esper que en Papa Noel vos duga moltes coses!! A jo també em fa molta pena no ser a nes sopar, ara amb qui jugaré a nes pollo??? Bueno pronte mos vorem!! Un besito molt gros per n'Estela, en Marc i es papis!!!

    Ana i Marc :)

    ResponderEliminar